2013. június 19., szerda

3.rész Az e-mail!

Sziasztok!
Hát meg hoztam nektek az új rész mivel a szavazás úgy zárult le,hogy rövidebb részek gyakrabban így a következő rész az Szombaton lesz + 1 komi. :)
Hát akkor kezdjünk is bele!
----------------------------------------------------------------------------------------
Előző rész tartalmából!
Emma szemszöge

-Na mit mondott?-kérdeztem tőle.
-Csak találkozni akart,de megmondtam ,hogy holnap suli szóval máskor.-mondta.
-Értem hát akkor majd máskor.
-Ismét nagyon elbeszélgettük az időt itt az ideje haza mennem holnap beszélünk.-és felállt fel venni a cipőjét.
-Jól van aztán majd mesélj milyen volt a suli.-mondtam neki röhögve.
-Oké.-és kiment az ajtón.

Mikor elment akkor eléggé elfáradtam a mai napban és holnap is sok teendőm lesz ezért elmentem készülődni az alváshoz,hiszen már beesteledett...
----------------------------------------------------------------------------------------

*Reggel!
Eléggé késő volt már mikor felkeltem rá jöttem,hogy ma még sok teendőm van NAGY bevásárlást kell tartanom és valami munka sem ártana.Eszembe jutott,hogy írtam egy e-mailt egy modellügynökségnek!

*Email.
Kedves Emma!
Köszönjük jelentkezését könnyebb dolgunk lenne,ha pár modell képet küldene nekünk,hiszen nagyon kéne nekünk valaki.

Mikor meg láttam ezt az e-mailt legszívesebben sikítani tudtam volna,és akkor kerestem pár képet a gépen és elküldtem.

Köszönöm szépen a vissza jelzést. Természetesen küldök képeket.



Remélem ennyi kép elég lesz!


Elküldtem az e-mailt utána elmentem bevásárolni!
Mikor haza értem gyorsba ledobtam a dolgokat és meg néztem az e-mailem.

Emma!
A fotói egyszerűen csodálatosak szeretnék,ha eljönne egy fotózásunkra kipróbálni magát Szerdán 15:15 várjuk önt Model Agency-nél.

Köszönöm szépen ott leszek.

Gyorsba felhívtam Chelseat,hogy elmondjam neki a jó hírt!

-Szia Chel.-köszöntem a telefonba.
-Szia Emma,hogy vagy?-kérdezte.
-Köszönöm jól jó hírem van ma mikor érsz rá?
-Igazából megbeszéltem azzal a sráccal,hogy este össze futunk,mert nem bírtam tovább várni.-nevetett bele a telefonba.
-Jó akkor itt mondom.Még a napokban küldtem egy modellügynökségnek e-mailt Ők pedig kértek pár képemet és vissza írásként meg hívtak Szerdán 15:15 egy fotózásra. Szeretném,ha eljönnél.
-Persze,hogy elmegyek köszönöm a meghívást nagyon örülök neki akkor Szerdán előtte át megyek,de most le kell tennem mert még tanulnom meg a Randi előtt.-mondta nekem Chel.
-Jó okés majd Szerdán mesélsz. :)
-Jól van na puszi.-elköszönt és letette a telefont

Csináltam magamnak valami normális kaját majd leültem a TV elé meg nézni a kedvenc sorozatom.

Ezt ettem.

----------------------------------------------------------------------------------------
Hát ez lett volna a heti rész remélem tetszett bocsi,ha túl rövid lett szavazatok oldalt és írjatok Komit. Szombaton folytatom!^^

*Model Agency: kitalált!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése